Lillfisen kan...

.. vända sig från mage till rygg och från rygg till mage. Han rullar runt hela tiden. Så om man lägger honom på mage vänder han sig om på två röda och flinar emot en, precis som haha trodde du va... Han kan såklart greppa allt han ser, och vart åker det må tro? In i munnen såklart, vart annars trodde du. Sedan kan vår starka hulk, dra sig upp om han har något framför honom han kan greppa tag i, drar sig upp till både sittandes och stående läge. Men balans då? Nja, är väl lite för tung och för liten än. Så sitter, gör jag inge vidare bra, framtung kanske hehe.. Men mamma och pappa är så glada åt dina framsteg! (går framåt med fötterna om någon håller mig upp, så ibland får jag ta mig en promenix.. lallala..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0