Första dec.

Idag var det första dagen i december, menas också första dagen på kalendern. Hemma hos oss har jag haft sedan jag var liten, haft en kalender, som det har hängt en liten present varge morgon på dagens datum, från den första till den 24:de. Och nu har baby ärvt min kalender. Idag var första året, dagen hon fick öppna ett litet paket. Idag blev det barbapapa figur. Det var skoj.

Vi var idag ute och handlade lite julklappar, och massor av grejer till kalendern. Men vi han inte allt idag som skulle handlas, så får bli lite imorgon också, nu har vi i alla fall skrivit en hel lista på allt som ska köpas till vem, så skönt att ha koll. Kom hem lagom till desperate började och blev en jätte sen middag framför tv som bestod av mackor. Sen deckade alla i sängen, jag har slagit in presenten för imorgon och hängt upp den till baby vaknar!


( Lillfisen har också fått en kalender, men får vänta tills nästa år, då han kan öppna själv, mycket roligare så. Än så länge är han ju lite liten, precis som baby förra året, som inte förstod så mycket än att tycka det var roligt med present pappret som prasslade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0