Onsdag!

Har haft en dag med Jennifer och Elias, mysigt. Har sprungit på söder, och sedan drog vi förbi min mammas jobb på en julfika med barnen. Måste bara lägga till, jag är så otroligt glad för din och lilla Elias skull, har velat skriva det förut, ditt första samtal om det fick mig att gråta av lycka och lättnad. Underbart är det! Sen på vägen hem handlade jag en liten julgran, 1.20 hög blev den perfekt i vårat lilla hörn. Förra året hade vi en stor stor kungsgran (super fin och de barrar inte.) men kände nu att de inte skulle få plats här hemma. Men jag ville ändå ha en riktig gran, annars försvinner halva poängen. Så blev denna super sötta lilla gran som jag blev kär i, för 80 kr, vilket kapp! Men nu får den vänta ute på balkongen ett litet tag, men den ska ju ändå inte kläs förns dagen innan julafton, tradition.

Pappa har varit här på besök på eftermiddagen, sen åt vi middag och nu sitter mina tre i soffan och busar. Matteo är lite smått galen och bråkar med en tidning han vill trycka in i munnen och baby är tok glad att pappa är hemma, han var ute en liten stund efter jobbet och handlade julklappar till mig, undra vad jag får ;) ?!

Och åhh, vad jag, vi är lättade. Hoppas hoppas detta är sant bara, men kan ändå inte riktigt slappna av, men detta är nog sant. Pustar ut, men bara halft. Dag ett mot nya tider!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0