SÅ ÄLSKAD MINA SMÅ!

Min kärlek är så otroligt stark till dig, så stark att inte ens jag själv kan förstå. Hur kan man älska en människa så mycket som jag älskar just dig! Att jag inte går sönder av kärlek, känns så ibland!? Tror alla mammor förstår, vad jag pratar om. Den kärleken till sitt barn, är helt obeskrivlig. Så stark att den får en att gråta, böla av ren lycka, glädje, men också gråta av oro, rädsla. Vad skulle jag göra utan dig, hur kunde jag leva mitt liv innan du kom, skulle aldrig kunna leva en dag utan dig! Du är mitt svar, på allt, min mening, med livet. Min plats på jorden är att vara din mamma. Jag kommer aldrig behöva någonting annat, än er och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0