Älskade efterlängtade helg!

Ja, jag har verkligen längtat efter denna helg, har varit full fart hela veckan, inte en lugn stund. Varit ute och sprungit varge dag och massor av besök. Så igår tänkte jag bara vara hemma med barnen, men icke sa picke. Stressade ut på morgonen och hämtade mina paket på posten, sen kom barnens farmor förbi. Hon tog ut baby på en promenad i skogen så jag kunde få ta det lugnt lite, så blev en timmes mys stund med lillfisen i soffan! Väldigt gosigt och uppskattat!

Stefan kom hem från jobbet och vi stod  i över en timme och försökte få upp hyllorna, visst man behöver inte borra eller skruva eller något, bara trycka upp dem mellan golv och tak, men det bettyder inte att de inte var krångligt. Men nu är de på plats och vi är hel nöjda, blev jätte fint och bra. Sedan efter en sväng ute stekte vi pankakor som vi vräkte på med blåbärssylt och grädde framför tv med massor av film. Blev vår fredagsmys kväll!

Men idag har vi bestämt att vi ska ha en riktigt lugn skön lördag bara vi lilla familjen, hoppas det blir så. Vi ska packa lite smask och varm choklad och promenera nere vid vattnet och skogen. Är så glad att vi bor så nära den stigen. Älskar att promenera, specielt denna årstid då luften är så skön att gå i, men synd att höstens fina färger är nästan borta, har inte blivit så mycket promenader i höst som tidigare. Mina tre älsklingar ligger fortfarande och sover, åh vad fina de är att titta på!

2 st ha vissat sig, ni andra resterande är forfarande här och smyger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0