Älskade skötväska.

Jag bara älskar vår nya skötväska. Nu har vi haft ett par stycken. Såg den första gången i babyproffsen butik. Stod där på eko hyllan. Det första vi föll för var peace märket. Ett stort grönt peace märke. Jag bara älskar saker med peace märken.

Den är inte bara väldigt snygg utan också praktisk. Den har många bra smarta fak, för allt. Och sen är den tänkt att både kunna ha som skötväska, sedan handväska för föräldrarna, och dessutom kan man göra om den till ryggsäck. Så vi kan, ska ha kvar den efter man slutar med skötväska när barnen blivit stora. Jätte smart tycker jag, hehe..

Vi vill köpa den direkt vi såg den, men kostade 700 kr. Så tänkte att vi söker på nätet först om den säljs någon annan stans, barnvagns affärer kan ju ta såna överpriser på allt. Då hittade jag den på mammapappabarn och köpte den för 300 kr. Ibland har man tur! Som hittat, skötväskor kostar ju anars runt 5 hundringen. Plus att jag bara älskar denna väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0