Det var Tisdagen de!

Ja, idag blev en väldigt trevlig dag, även fast jag var förbannad imorse. Tycker fortfarande min sambo är blää, han har legat i sängen och latat och tyckt synd om sig själv hela dagen. Men jag tröttnade och lämnade honom ensam, och drog iväg med min faster till Sickla, där vi bland annat har handlat nödvändigt som storpack välling och barn grejer, men också kollat in lite möbler och julpynt.

Tidigare på dagen var ju Maria var här, och det var väldigt trevligt! Vi åt lunch, busade lite med barnen, fikade och snackade om allt. Var väldigt kul att ses igen, och blir åter en träff nästa helg maskerad med rocka billy teama. Ska bli roligt, får träffa lite gamalt folk då, som spec Charlie. Tycker om din hälsning, att "vi inte hörs så ofta för att vi är så extremt snygga och våra respektive är svartsjuka, helt förståndligt!" haha vi kör på den!

Har kommit hem nyss igen, dumpade barnen i sambons knä och nu sitter jag här med min kvällsmat och mitt te, tänker kolla om det finns några bra pogram på tv, annars hoppar jag in i en varm duch och tänker sova tidigt ikväll, är helt slut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0