Kärlek!

Jag kände att Stefan behövde lite uppmuntran och uppskattning nu, efter dessa senaste dagarna. Så på vägen hem köpte jag med mig hans absolutaste favorit godis, det han älskar mest av allt gott som finns, chokladöverdragna jordnötter! La upp det lite fint till honom, tillsammans med ett gelehjärta. Han blev tok glad! Helt lycklig av denna lilla överaskning, så glad att han sprang och hämta kameran, han fotar aldrig saker, retar mig för att jag fotar allt. Sedan ville han inte äta upp det för han tyckte det var så gulligt, så nu har fått någon knäpp ide om att lima fast allt på tallriken och hänga upp i sovrummet, haha. Tur att man köpte en hel påse, så det blev lite att mumsa på vid sidan av ;) Älskar dig min knäppgök!

Vi har verkligen fått de två finaste personerna som finns på jorden, mamma och pappa älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0