Hitills..

Idag vaknade lillfisen och jag tidigare än baby, så vi fick en liten stund där på morgon kvisten då vi mös, busade och skrattade. Sen när baby vaknade till slängde vi på oss kläderna och åt snabb frukost på vägen till öppna förskolan i vättersparken. Där vi har varit hela morgonen/förmiddagen.

Vi busade och lekte, sen var det sångstund  och efter det satt vi och ritade en tekning till pappa. Baby sprang runt och busade lite till och sen blev det lite frukt och kex. Lillfisen somnade och vi passade på då och gå ut på gården och åkte lite ruselkana och gunga och busa med löven.

Sen begav vi oss hem för baby började bli lite hängig. Har börjat snora en hel del nu på förmiddagen, en förkylning på gång, hoppas det är bara det och inget annat.. Men ändå har hon haft fullt bus och spring i benen och skrattar och är glad. Så nu är vi hemma igen och har ättit lunch, soppa och bagetter.. Lillfisen sover och jag ska försöka få min lilla sjukling att vila en stund med mig också, sen får vi se vart dagen tar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0