Fredag till Lördag.

På fredag kvällen var vi ju på maskerad fest och firade min syrra, blev 25 bast. Grattis älskade syster och vän. Det var super skoj. Vad vi nu klädde ut oss till får ni gissa när bilderna kommer upp, snart. Kommer fira henne igen, någon dag i början av nästa vecka. Då hon och Leo ska komma förbi här på lite middag och vin, och så ska hon få sin 25-present. Ska bi trevlig och roligt för baby att leka med sin kusin lite, tycker så mycket om honom. Lekesandra som han kallar henne :)

Efter vi kom hem med taxin från festen, passade jag och älskling på att vara uppe lite till. Satt uppe och drack, pratade om allt, och älskade och älskade. ;) Tack min guldklimp. Att vi kan komma närmre och närmre varandra varge dag.

Vi får se vart dagen tar oss idag, vi hade lite planer, men baby är lite febrig. Hon hade ganska hög feber igår ett tag, den växlar ganska mycket. Feber, feberfri, lite feber igen ... Hon blir så otroligt mammig när hon är sjuk, kramgo och som en liten schimpans unge. Klänger på en, men jag tycker det är bara mysigt. Men synd om henne. Men just nu är hon pigg och busar.. men får som sagt se. Skönt att ta det som det kommer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0