DU ÄR VÅRT ALLT, det kommer bli bra!

Det gör ont i mig varge gång du hostar, det sliter i mitt hjärta varge gång jag hör hur du piper, jag gråter av oro. Du är vårt allt! Men jag beundrar dig, hur stark du är. Hur duktig och fin du är. Att du är så glad samtidigt du kämpar för att andas, att du kan vara så nöjd fast du lider. Hur du glatt log emot alla läkare, sjuksköterskor, hur duktigt du tog emot alla medeciner, hur du till och med tyckte inadningsmaskinen var skoj. Allt vi kan göra nu, är att vänta, är att hoppas, och jag ber. Du kommer bli bra. Jag håller dig hårt, släpper dig aldrig, håller din lilla hand genom allt. Jag, vi älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Men käre nån! Vad är det som sker Josse? Blir orolig.

2009-11-26 @ 15:26:55
URL: http://vitre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0