En slant för dina tankar!

Vaknade idag till att baby as skrattade, min första tanke var innan jag öppnade upp ögonen "vad håller hon på med för bus?" men märkte att hon fortfarande sov, låg och skrattade för fullt i sömnen. Så sött, hon måste drömma om något underbart, roligt. Ni vet utrycket "en slant för dina tankar" eller hur det går, jag skulle ge miljoner för babys tankar. Eller egentligen skulle jag aldrig kunna sätta ett pris för barnens tankar, skulle kunna ge hur mycket som helst, allt! Tänk att få veta vad som försigår i det där lilla huvudet. Alla uppfiner ju saker till allt nu för tiden, till och med för att skiva banan, så önödigt! Kan ni inte uppfina en tankeläsare!?

Hur som helst ligger fortfarande barnen och sover, jag väntar på att lillfisen ska vakna så vi kan hoppa in i en duch. Maria kommer hit idag, vi har inte setts på år och dar, så ska bli jätte trevligt! Ska laga lite lunch, sen får vi se vad vi hittar på, anntagligen blir det mest snacka ikapp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0