En trött söndagskväll!

Är hemma nu igen, denna söndags kväll. Har varit hos pappsen på middag med barnen, och faster. Stefan stannade hemma, han är lite sjuk. Har varit väldigt trevligt, och skönt att komma hem till ett städat hem, tacka sambon! Men idag är jag riktigt riktigt trött. Fast jag har två små otroligt snälla små guldklimpar som sover hela nätterna, och man får sovmorgon varanan dag, så känner jag mig som en helt slutkörd, utmatad! Idag känns det  verkligen att man är tvåbarns mamma, så har jag aldrig kännt förut! Jag är så trött att jag svetas, fy önskar barnen vill sova snart, men det kommer dröja ett tag, är glada och uppspelta av att vara hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0