EN UNDERBAR NATT och härlig morgon!

Här hemma har jag och älskling haft en underbar natt. Vi höll oss uppe hela natten och gosat, älskat! Måste säga som småbarnsförälder, eller nej faktiskt som tvåbarnsförälder har man inte haft många nätter som denna, man har fått ta sina tillfällen och snabbisar då och då. SÅ DETTA VAR SKÖNT! Bästa natten, babe! Vi somnade någon timme innan lillfisen vaknade, älskling fick gå upp med honom, för han ville bara busa. Tack, och jag låg och drog mig en stund till. Nu har vi ättit en mysig frukost här hemma ( campange te, croissant och jucie för min del) och baby står nu på vardagsrums golvet och dansar med en hög av snuttefiltar i famnen, i högtalaren spelas favo låten. Och jag sitter här och inte kan sluta le, för i natt! Vi har nu lite olika ideer för dagen, så får se vart den tar oss, men familjemiddag hemma hos mamma ikväll blir det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0