Jobba varge lördag!

Ja, nu är det bestämmt! Ska jobba varge lördag fram till jul på julserveringen i gamla stan. Förra året jobbade jag hela helgerna och ofta på vardagskvällarna, och sen när stefan var ledig mitt i veckorna. Men det tänker jag inte göra i år. Jag missade babys första lucia, advent och allt mysigt man gör på helgerna när dagarna börjar närma sig jul. Jag jobbade mycket för att spara dagar och tänkte på pengarna, allt kul man kunde göra med dem, men det var inte värt det! Jag saknade ihjäl mig efter min lilla familj och riktigt ledsen för allt jag missade, som när baby sa mamma första gången, var första dagen jag jobbade.

Jag har velat en del fram och tillbaka hur jag ska göra i år, då jag har blivit tillfrågad att jobba hur mycket som helst. Men vi behöver inte de pengarna i år, Stefan tjänar väldigt väldigt bra på sitt nya jobb ( eller nya och nya, nu har han jobbat där redan i 3 månader redan) dessutom får jag ut en hel del nu, hemma med två. Men alltid kul med extra såklart, så bestämmde att jag ska ta varge lördag och pengarna ska direkt in till sprakassa för resa. Så iår får vi söndagarna hemma hela familjen tillsammans, så nu ska jag njuta av denna sissta lördag hemma på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är en systemkamera, och den heter: Fujifilm FinePix S6500, så! ;) Haha, inte lätt att komma ihåg. MEN, du ska inte luras av bilderna - jag ändrar dem lite i Picasa, ett fotoredigeringsprogram också! Men givetvis så är kameran bra. Speciellt på närbilder. Man kan ju inte göra så bra effekter om det inte är en bra kamera. Så jag vill inte bara säga att det är Picasa som gör det! Har en digitalkamera också, blir inte alls samma detaljer.



Krama familjen från mig!!

2009-11-21 @ 22:44:33
URL: http://vitre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0