Känns som en lugn dag..

Jag har varit vaken ett tag nu, men är väldigt trött, drömmt för mycket så kunde inte sova. Väckte stefan inatt, behövde närhet, behövde honom. Så vi blev vakna ett tag och "vad heter det höhö.." ;). I alla fall sover baby fortfarande, och lillfisen somnat om efter lite tuttande. Blir nog ingen öppen förskola idag, ska låta baby sova så länge hon vill. Sen ska vi ha en lång mysig morgon hade jag tänkt. Går väl ut efter lunch idag, planen är att gå ner till skogen och vattnet, på en promenad. Baby älskar att få busa bland löven, och jag känner att jag behöver en promenad, rensa tankar lite. Desutom måste jag ta lite höstbilder med barnen till almenakan vi gör till farmor. Undra vad jag ska hitta på som jul bilder!? Nej, ska nog passa på att vila lite i soffan tills barnen vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0