KÄRA LÄSARE?!

Ja, min ide från början med denna blogg, var inte att få massor av läsare. Utan att skriva för mig, och barnen. Lite dagboks köret, för att minas och uttrycka. Men har upptäckt att jag har lite läsar, ca 7 st om dagen, ibland lite fler eller lite mindre, men genomsnittet. Visst det är inte många, men jag blev väldigt FÖRVÅNAD, att jag ens hade någon läsare i huvudtaget! då jag tycker jag skriver lite hmm, tråkiga? inlägg. Stavfel här och där, varge mening, helt huller om buller och utdragna.. ibland känns det inte som jag ens skriver utan bara spyr ut skit.. ja hur som helst blev jag då lite nyfiken, vilka e dessa som sitter och läser, tittar in här?! Är det samma personer, olika männsikor, ja vad vet jag. Men lite roligt att man väcker något intresse! Så kan ni inte skriva ett HEJ här?, så jag får se vilka ni är :)


Kommentarer
Postat av: Tamara

Hej!

Jag vet inte alls hur jag gled in på din blogg från början, men de gjorde jag iallafall.

Glider in på kanske max 4 bloggar då o då, och du är en av dom. Så Hej hej! :)

2009-11-20 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0