Klädrensning pågår!

Ja, jag håller på att tömma min klädkammare. Den är helt proppad med kläder nu, även fast det är tvättdag, så den är helt full med alla sortes plag förutom de jag egentligen andvänder.  Nu måste lite skit ut! Matteos kläder måste också få plats där inne! Detta är 3 gången jag rensar i år... phuu

Fy jag hatar att slänga saker, så jag har bestämmt mig att skänka bort det istället. Men det är ändå jobbigt, och jag måste sluta med högar som det är bra att ha. Denna gång rensar jag ut allt jag inte andvänder, inte allt men mycket! Det som jag tycker är snyggt och jag verkligen vill ha kvar men inte passar lika bra nu, spar jag som mål att en dag komma i de snygga jeansen igen. Fan jag har 25 par jeans, plus massa andra byxor som mjukisar, linne, leggings, kortbyxor.. Några par var bara att slänga, några till högen ge bort.

Fan detta tar emot i en! Det var väldigt känslomässigt att rensa ut vissa saker. Vissa plag är som souvenirer, minnen från tider i ens liv. Blev lite gråtmild ett tag, men ut med det! Man kan ju inte spara på kläder för att de påminder om old times. Fan Josse ge dig! Sen blir man väldigt deppig, får ångest över kroppen, fuck fuck fuck, fan vill se ut som förut, som mig själv. Kan älsklingen komma hem nu och pigga upp mig, behöver honom!

Ja, är inte klar än på långa vägar.. men har bestämmt mig för att varge gång jag köper ett nytt plag måste jag slänga ut minst ett gamalt. Nej tillbaka till rensningen.. detta kommer ta timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0