LÄNGTAR tills torsdag!

Här hemma har vi precis ättit middag och de andra har hoppat in i ett bad medan jag sitter här och skriver lista på julklappar som ska handlas, ska nämligen på torsdag träffa Jennifer och vi ska handla lite. Längtar grymt till dess, inte för att jag vill handla utan då får jag träffa min Jejja. Har varit ett tag sen nu, vi är lite dåliga, men får skärpa till oss.

Jag och älskling ska inte köpa några julklappar iår till varandra, bara ge varandra något litet. Vi har så extremt många att handla till  nu när vi slagit ihop våra familjer och sen känns det ganska onödigt när man har gemensam ekonomi, byter ens egna pengar. Vi ger något litet och sen pengarna vi skulle slösat ska vi gå ut och äta middag bara han och jag, o kanske en hotell natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0