Måndag morgon, igen!

Jaha, nu är helgen redan slut, och det är måndag morgon igen. En känsla ligger i luften, en känsla kvar från helgen som varit. En helg med många känslor, och familjekärlek. Sitter här, musik spelas och jag saknar älsklingen som åter är tillbaka på jobbet.. 

Du är min bästa vän, min kärlek, allt en människa kan vara för en. Jag skulle aldrig klara den kamp jag kämpar utan dig, tack för att du håller min hand genom allt och att din kärlek är så otroligt stark. Du och barnen är det finaste för mig! Och till pappa, tack tack tack, för dina ord i helgen, älskar dig!

Jag har egentligen inte tid att sitta här och skriva, men ville bara lägga in ett par ord. Vi har precis vaknat här hemma och ska göra oss klara för att gå ut och busa, idag blir det öppna förskolan och lekparken tills pappa är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilken fin text, vi borde nog alla bli bättre på att säga och visa uppskattning till dom vi älskar!



kramar

2009-11-02 @ 10:50:27
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Marlene - Mamma till Ned

Tackar tackar! =)

2009-11-02 @ 15:48:20
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0