Måndags kväll.

Ja, nu är vi hemma igen efter tränningen. Var jätte kul att komma iväg med älsklingen, fast han tjatade om att vi skulle dricka öl efter och kramas på toan. Träningen blev väl ganska mesig för oss två, körde några vändor på rodmaskinen, vilket jag är stolt över. Men jag har kommit fram till att nej, jag är inte typen på gym! Jag suger, ingen självdisiplin eller motivation till det.

Jag är mer en person som gillar att springa, power waks, älskar att cykla och simma. Med lite musik i öronen, och stänga bort allt annat ett tag så kan jag hålla igång hur länge som helst!! Måste göra något som får mig tänka på annat annars orkar jag inte. Desutom känner jag mig lite obekväm i gym miljön. Men det var roligt att vara där med älskling, för vi två har riktigt kul ihop.

Han var världens tränning människa när vi träffades, men har lagt tränningen på is nästan ett år, gått någon gång då och då. Är inget stort intesse för han längre. Så vi har bestämmt att vi ska börja spela badminton istället. Vi har gjort det ett par gånger, och båda tycker är super kul. Är super bra tränning sen roligt samtidigt, så det blir perfekt. Men har ett halv år kvar på kortet, så måste ta mig iväg till gymmet ett par till gånger ändå.

Nu sitter vi här hemma, svullat blåbärs paj och te, och sett på Raw comedy clube. Men detta avsnitt, njaa.. inge vidare kul, så jag har slutat titta. Så nu blir det vuxen skoj ;) här hemma innan vi nattar kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0