MARIA MENA - MISS YOU LOVE!

den spelas åter igen i mina högtalare, igen och igen.. var länge sen nu jag lyssnade till den text som har bettyt mest för mig genom åren, livet. Den sång jag knarkat, den låt som hjälpt mig. Och det bettyder inte att jag saknar dig! Men såklart ja tänker på dig, på honom, på dem, på oss. På allt som varit. Men tro inte jag saknar, att jag älskar eller hatar! du kommer alltid ha en del av mig, det du tog och det du fick, går aldrig att ta tillbaka. Men jag jag är lycklig nu, lyckligare än du någonsin hade kunnat göra mig, jag är där jag hör hemma nu, med mitt stora S.

Jag lyssnar för att påminas om styrkan jag hade, jag var stark då.  och just nu känner jag mig ganska liten och svag. Det är det förflutna som spökar. Kämpar du också, jag vet att du gör, varge dag kämpar jag, inombords. Kämpar att bli mig själv igen, att sluta plågas, att aceptera åren som varit, jag är lycklig nu, glad för dit jag kommit, för där jag är, men vägen är lång att lägga det förflutna bakom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0