Nu är vi hemma denna lördagskväll!

Nu har vi kommit hem med taxin, från farfar, är regnigt och ruskit väder ute så var skönt att slippa gå. Älsklingen har sprungit ner till ica för att handla lite till mig och morgondagens frukost. Sen när han kommer upp igen blir det till att krammas i soffan, vi två. Jag känner mig lite halv kraslig och vill helst av allt bara ha en lugn kväll, eller det som är kvar av den. Men hade det trevligt i hägersten, farfar är bäst, och baby bara ÄLSKAR sin farfar!

Tidigare på dan har vi också umgåts med min pappa, på en fika och lite shoppning. Blev nya goretex skor till baby, behövde byta ut höstskorna till riktiga vinterdojor nu. 750 kr, tycker det är värsta rånet för ett par skor de kan andvända vadå, 3-4 månader max?  Men de vet ju att de kan ta såna priser, man köper ändå, för det behövs! Sedan massa nya ullstrumpor och en ny vintermössa, ja vi har massor av mössor, men det kan man aldrig ha för mycket av! Glad i alla fall för vi var och lämnade in mjukliften för den har sprukit i sömen i ena handtaget, fick en helt ny plus att vi fick behålla den gamla, så den ska vi bara sy lite i så har vi en extra. Det var väldigt snällt! Nu ska jag till soffan och kyssas för älsklingen är tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0