SÅ BESVIKEN!

Jag skickade ut älskling igår, för han gör nästan aldrig någonting själv längre. Alltid tjatar han med mig, eller avbokar i sissta stund och hittar på en dålig ursäkt om barnen. Jag får alltid tjata eller nästan sparka ut han ur huset. Kan räkna på handen hur många gånger han hittat på något själv det här året, och det är inte bra, man behöver "egentid". Så hur som helst sa jag åt honom att hitta på något annat, för jag vet att han inte vill vara hemma och titta på en drama film. Han drog iväg efter jobbet och drack öl med sina bröder.

Och så kommer han hem stupp full precis innan min faster ska gå, så full att han inte ens kan stå upp! Står bara och flinar och vinglar runt. Jag säger åt honom att gå och lägga sig, för jag skämdes verkligen över honom. Ber honom hitta på något kul, och han better sig så där?! Så är det mitt fel att för det var jag som bad honom gå iväg och vara ute länge! Fan heller, för han hade inte behöft dricka så där mycket! Sen har han tappat sin mobil anntagligen för den finns ingenstans, ramlat runt i buskar ute, för jackan är trasig och helt smutsig.

Fy, är så besviken på honom, och arg att jag bara vill spy på han! Har försökt spraka upp honom ur sängen idag, för han skulle varit på jobbet halv sju. Men han vägrar gå upp, ligger där inne och säger att han har feber. In my as, de är självförvållat! Men ligger fortfarande där inne och snarkar. FY FAN! P.s så full har jag fan aldrig sett honom, att bete sg så barnsligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att jag inte varit så bra sista veckan o förlåt för de.

2009-11-19 @ 05:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0