Så här sent på kväll kvisten!

Ja nu är jag hemma igen efter en lång fika med Carrosöder. Jag och lillfisen åkte in efter pappa Stefan kom hem efter jobbet. Han stannade hemma med baby och badade och pysslade om henne, vår lilla sjukling, hon hade frågat en del efter en, känns skönt mamma saknade dig med! Hade inte tänkt att komma hem så här sent, men tiden går fort när man har kul.

Var väldigt roligt att träffa Carro igen, vi har inte setts på sen Baby var drygt en månad, mer än ett och ett halft år sedan ju! Super kul, hoppas det var ömsesidigt ?! Lika underbar än, mycket jag känner att jag vill säga, men men... Och nu är det 20 dagar till Carros bf. Vet att du kommer bli en super bra mamma! Puss på dig.

Älsklingen han man bara pussa lite på sen natta han kudden, så nu ligger mina tre älsklingar och sover i den stora sängen. Och jag ska sätta mig och ta en kopp te och läsa en bok. Köpte jätte gott te, hoppas jag innan fikan idag. Jordgubb, vanilj och campange! Mums, Vet att kl är väldigt mycket för en små barns förälder hehe, men jag är fortfarande pigg och tänkte ta tillfället i akt att ha en liten mys stund för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Carolina

det är klart det är ömsesidigt! Det var helt underbart att träffa dig och Matteo. Saknat dig jätte mycket! Du är underbar! <3



Tack så mycket! Det där värmde väldigt väldigt mycket!



Massa pussar!!

2009-11-05 @ 19:06:00
URL: http://schlagergirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0