Se de snöar..

.. ja, snön faller utanför fönstret. Förra året när snön kom sprang vi ut med baby, för hon skulle få se snöflingorna. Hon älskade snön, sträckte ut tungan hela tiden för att få äta upp dem. Sen fick vi en pulka som hon tyckte det var super skoj. Men nu står jag med Matteo vid fönstret och pekar ut, och han fattar ingenting.

Vi ska bege oss ut snart, eller om ett tag. Känns som det är en seg morgon idag, för min del i allafall. Baby mår mycket bättre idag, bara lite snorig annars frisk och glad.  Det är full fart på henne nu, hon tar igen allt bus hon misat. Var bara en jätte snabb liten förkylning vilket jag är jätte glad över, skönt!

Jag känner mig väldigt stressad, min älskade syster fyller 25 i helgen, så vi ska över till henne på fredag på maskerad fest. Jag och Stefan har ännu inte hittat vad vi ska klä ut oss till. Måste handla massor. Jag är sämst när jag är stressad, står still i huvudet och får ingenting gjort istället...

Sen pratade jag med Amanda nu på morgonen, och fick veta att de ska behålla deras lilla bebis i magen! Åh grattis! SUPER DUPER SKOJ! Vi har hängt i hop sen vi var 13, och nu ska du bli mamma, du kommer bli bäst! Så otroligt glad för deras skull, sen kan ju våra barn leka precis som oss. Vi halft bokade en middag med killarna i helgen, hoppas de blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0