Sista nov.

Ja, om ett par timmar är det december, som älsklingen sa: bara 31 dagar kvar till nyår. Det är ju helt sjukt! vart tog tiden vägen? Fy vad fort det gått, detta år har bara varit helt underbart. Varit ett så otroligt bra år, att jag vill inte att det ska ta slut. I alla fall, idag har jag och barnen legat i soffan precis hela dagen, inte rört oss ur fläcken. Baby har en släng av maginfluensa. Stakars liten, men en riktigt tuff tjej du är! Har redan börjat äta lite igen, några tuggor på en korv vid middagen och lite glass mot febern. Hon kan säga glass nu! Känns som hon kan säga nästan allt redan, härmar en hela tiden, nya ord varge dag. Jag måste bli bättre på att skriva upp alla ord.

Snacka om att älsklingen är lite trött idag, han hade lagt glassen i kylskåpet, och mjölken i frysen. Haha. Jag skulle egentligen ut idag och springa ärenden, men jag stannar hemma och fortsätter ligga i soffan, lite mer dexter kanske?, hehe besatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0