Soffpotatisar!

De senaste timmarna har vi tre varit ett par riktiga soffpotatisar, har latat oss hela förmiddagen. Legat i stora soffan och myst, skrattat och gosat bland alla filtarna. Glot lite halft på våra bästa år, lekt med vov vov arna och läst babys favo bok såklart. Men nu är det dax för mig att lyfta på mitt feta arsle och göra lite nytta här hemma. Massor jag har, måste göra faktiskt, suck o stön! Baby har sprungit in i lekrummet och lillfisen har somnat.

Vill säga ett stort stort GRATTIS till Carro som idag 05.32 fick sin flicka! Åh vad du måste vara en lycklig mamma nu! Får en att tänka tillbaka med tårdfyllda ögon mina och Stefans första möten med våra små, så obeskrivligt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0