Tack pappa!

Tack pappa, för att du är du! Tack för igår och tack för ikväll. Jag och Stefan har många gånger tänkt på vad vi ska göra för dig, för att tacka dig, för att visa hur mycket vi uppskatar dig och allt du gör. Du tänker jämt på oss, hjälper oss, bryr dig, du ger oss mer än dig själv. Jag, Stefan och barnen är så otroligt glada över att vi har dig, älskar dig!

Nu när jag sitter här och skriver, kommer baby springandes och vill ha en puss, en glass puss, hon har ättit glass och har den över allt. Över hela munnen. Sedan kommer hon med sina små kladiga händer, sträcker dem emot mig, vill komma upp. mamma mamma.. Nej du, du får minsan tvätta händerna först! .. och hon springer skrattandes iväg mot badrummet. Mammas sött nött, jag älskar dig så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0