th3baby.blogg.se/alexandra

Ja, nu har jag slängt in en del i babys blogg också, inte alls mycket, inte alls i närheten av allt. Men jag har bestämmt mig att köpa två stora album. Som jag ska dekorera och göra fina, sedan ska jag klistra in månad för månad från hon föddes till hon är ett år. Nästa bok från 1 till 2. Det ska bli så roligt, så har suttit och skrivit lite grejer här i bloggen, som jag kommer behöva till mina album, allt är lite huller om buller men det fixar jag nog till sen, kanske. I alla fall om ni vill veta lite mer om baby och lära känna henne, är det bara gå in där. Åh så mycket som jag vill säga, berätta.. men börjar så här. Ska skriva en lista nu av allt jag behöver handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0