Älskade söndags morgon!

Åh dessa älskade söndagsmornar.. så underbara, specilet denna, då jag ock älsklingen fått ha lite roligt ;) innan barnen vaknade, får en alltid på extra bra humör ;)! Vi har ättit och dragit oss ett tag, och nu sover lillfisen, baby hjälper pappa att soppa golvet, så duktig som tycker det är kul att städa. Och jag sitter här och passar på att leka lite vid datorn. Igår var vi alla ute i västerhaninge hos Tina (barnens farmor) och firade henne att hon fyllt år, hela dagen så kom hem lite sent då vi tog igen både fredagsmys och lördagstime tillsammans. Vi hade köpt ett bonsaiträd till henne. Sen hade jag gjort lite annat kul som hon fick. Tog barnens fot och hand avtryck, klipte ut dem och plastade in dem och klistrade på magneter på baksidan, så det blev kylskåpsmagneter! Mycket fiffigt och fint man kan göra när man har en inplastningsmaskin, ska nog göra ett par till oss också, de blev så himla fina och roligt att ha. Man är tvungen nu att köpa lite billigare presenter nu när vi har så himla stor släkt när vi slagit ihop oss, jag och Stefan. Folk fyller år varge månad, denna månad är/var det 5 stycken som ska/skulle firas. Det blir dyrt minsan, därför får man tänka i lite billigare banor, men ändå ge något skoj. Som idag ska vi ut på resturang min kusin fyller 18 år, så jag och syrran har köpte små flaskor med vodka 5 olika smaker, (115 kr) och en stor sprite som han kan blanda med. Nej nu ska jag umgås lite här hemma innan vi ska iväg sen, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0