Baby!

Baby är så duktig, hon säger nya ord varge dag. Hon kan snappa upp grejer på en gång, så nu får man passa munnen, vad man säger. Igår sa hon ramla när hon välte klosarna i lekrummet och bulla=bullar när vi åt bullar, eftersom vi tjatat hela dagen idag ska vi baka bullar. Men idag på morgonen hände det underbara jag väntat på!
Baby sa lillebror, det lät lite mera som lillebroo men ialla fall, åhh vilken lycka jag känner just nu! Hon väkte honom för en stund sen genom att kryppa fram till honom i sängen och pussa på honom på kinden. Han vaknade och knorrade lite på sig och hon klappa händerna och sa mamma,pappa, mamma... då sa jag kan du säga lillbror då, men förväntade mig inge svar men då sa hon helt plötsligt lillebroo och fnittrade. Jag och stefan slängde oss över henne och pussade henne och åhh vad du är duktig! Så sött, hon gillar sin lillebror jätte mycket, och han är helt förtjust i henne, han skrattar när hon pussar och pratar med honom. Underbart för mamma att se er två tillsammans, då är jag lyckligast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0