Bästa morgonen på länge..

Det har varit bästa morgonen, förmiddagen som vi haft på länge. Mycket gosande och bus. Gick upp efter alla tre fått sova ut, sen blev det lite frukost, och plaskande i badrumet. Efter badet stod jag och baby och dansade i vardagsrummet. Dans får bli min tränning då man absolut inte har någon tid att ens göra en situps.

Lillfisen låg på sina filtar på golvet och tittade förvånat på oss två, men sen låg han och flinade åt oss. Eftersom ingen tittar på kan man dansa lite hur som helst, ge gärnet och stunta i att man ser ut som ett fån. Att dansa är nog det allra bästa baby vet, och hon har lärt sig ett par grymma moves!

Efter en hel timmes fjolande och dansande och springandes runt i rummet, var baby och jag helt slut, och lillfisen vrålhungrig. Så alla tre damp ner i en hög på alla täcken och filtar på golvet, åt äpple och tutte, sen fick baby hjälpa till att ge matteo lite mossad bannan, vi fuskar lite här hemma. Hon tryckte i sig allt själv efter ett tag.

Sen låg vi där alla tre, och baby hade hämtat barbapappa boken, som jag läste, och vi kramades och gosades. Fan det är bästa känslan som finns, lukta, andas, gosa med mina två små. Får mig att känna mig lyckligaste i hela världen, de är så perfekta, de två! Värmen strålar i hela min kropp, och deras små skratt får mina ögon att tåras av glädje. Fan vad mamma älskar er!

Det har varit en speciel kännsla här hemma idag, hela lägenheten doftar kärlek, och det ligger ett lugn i luften, måste säga att jag saknar älsklingen, önskar han var här och delade all kärlek med oss..

Dagen fortsatte sedan, med lunch, mera bus och lek i lekrummet, och nu sover de middag båda två. Jag sitter här och väntar på att pappa ska komma förbi, vi ska laga järpar, fyllda pannbiffar med feta, och massa annat av all 3 kilos köttfärs jag köpte när jag var och storhandla, som jag ska frysa in förstårs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0