En underbar dag!

Igår hade jag, vi en underbar dag. Åkte ut till Farsta, hem till Simone och Dennis med barnen på förmiddagen. Så länge vi kännt varandra och jag har aldrig varit hemma hos henne. Inte klockt, jag vet! Så nu var vi där hos dem i deras mysiga lilla, eller jag tycker rätt stora etta! Vi fikade, snackade, lagade lunch, ut i parken, på promenad när barnen sov ner till vattnet och det var supermysigt. Så tanks babe för en underbar dag! Tiden gick fort och det blev redan kväll så missad middagen hemma och allt, men det var värt det. Så vi bokade att jag skulle komma över med vin ikväll och så ska vi äta gott! Sen måste jag få skriva att det finns trevliga okända människor som verkligen förgyller ens dag. I parken gav två söta tanter baby en leksak som hon och sin lillebror skulle få dela på, så snällt, tack! Sen när jag satt på tåget på väg hem och vi skulle av, kom en fram till mig som suttit brevid hela resan och sa; Du är jätte duktig, du värkar vara en jätt duktig mamma! Jag stammade fram ett tack, för jag blev så chockad av komentaren, men det värmde, gick rakt in i hjärtat. Behövde faktiskt få höra att jag är en bra mamma förutom från Stefan och vännerna. Kontigt att man lyssnar mer på en helt främling än sina närmaste. Ja nu är det äntligen fredag igen, en till vecka har gått utan man tänkt på det. Morfar kommer hit idag och leker med oss på dagen för idag är han ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0