Ett försök senare kanske..

Alla här hemma sover och det är helt knäpptyst. Så nu har jag mitt perfekta tillfälle att få skriva ostört i min vrå med hörlurarna intryckta i öronen och musiken spränger. Men jag orkar inte för min mage är svullen och jag mår lite illa för jag har precis proppat i mig massor av hembakt äppelpaj. Så nej, jag orkar inte. Jag vill, vill så gärna, har längtat hela dagen att få skriva ett långt känsligt inlägg. Men kan inte. Jag måste få gå och jäsa mig i soffan ett tag, och anntagligen så somnar jag också där snart, presic som älsklingen. Han ligger där i ena delen av soffa och snarkar. Att lyssna till hans tunga andetag gör att jag vill krypa ner brevid, ligga mig på bröstet och höra hjärtat slå. Så där somnar jag nog snart, annat fall hörs vi senare ikväll, nu när jag hade mitt tillfälle, så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0