gamal blogg!

när jag skulle logga in i morse skrev jag e istället för 3, och vart hamna jag då. En gamal blogg, från 2007. Fanns inte många inlägg, men de som fanns fick mina ögon att tåras. Skrivit ett till Mr G, känndes så sjukt. Tänk att då den delen av mitt liv, de alla åren, trodde jag att de skulle vara mitt liv. Kunde aldrig tro att jag skulle sitta här idag, är så glad att jag valde den här vägen! Är så lycklig att jag träffade Stefan, som var en stor slump egentligen, och blev gravid med Alexandra bara tre mån efter de där inläggen. Det hade jag aldrig kunnat föreställa mig när jag satt då där och skrev, min plan då var att fly till Afrika. Men så kom Stefan i min väg, det får mig att tro på ödet...

Men till Jennifer! Du är fortfarande min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0