Gårdagen!

Igår träffade vi upp Signe på förmiddagen och åkte iväg till sickla där vi var under dagen. Baby var på tokigt bus humör, och sprang runt och skrattade. Sedan somnade hon och sov halva tiden, vilket var skönt för då kunde man passa på att göra lite ärenden.

Var åter igen på jakt efter en overall åt lillfisen. Men blir tokig, har letat, varit i alla olika barn butiker plus hm, lindex, khappal, överallt! Blir så arg, tjejavdelningen har flertall att välja mellan, flera olika, flera nyanser i rosa. Men killarna har bara en att välja emellan.

Folk säger att varför sortimentet är dåligare för killar är för att tjejer handlar mer kläder. Kanske stämmer eller ej, men vad fan babykläder är väl så fall mamma som handlar? Och då handlar man väl lika mycket till tjej som kille, eller? Jag skulle i alla fall vilja handla lika mycket, vill! Men det går ju inte, när allt ser samma ut för killar, och sortimentet är ja vad? litet! Jätte tråkigt.

Men har äntligen hittat en jätte fin overall name it som jag beställt hem från linuslotta, kommer hem om ett par dagar. Men hittade lite annat istället, baby shepherd till Matteo. As sötta! Sen blev det en tokboken, är en bok man samlar tokiga, roliga grejer ens barn gör, säger. Jätte skoj tyckte jag och behövs med baby här hemma hehe!

När jag kom hem efter ha storhandlat mat, för en månad känns det som. Kom barnens farmor förbi på besök. Och vi åt middag, taco. Åh busade med baby hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0