Hej på dig måndag!

Jaha då var det måndag igen, och älsklingen är åter tillbaka på jobbet. Tråkigt att helgerna går så fort. Men snart, snart har han semester, är inte långt kvar ... längtar! Idag har vi fullt upp, listan är lång med saker som måste göras. Så hinner inte med baby till öppna förskolan, känner att de blir för mycket stress, får gå i morgon eller så istället.

Min bror fyller år idag, han blir 23, grattis! Ja de är bara 11 månader mellan oss. Tätt, precis som med barnen, fast tättare. Har inte än hittat en bra present, så måste ut idag och handla. Vilket fall som helst ska vi till honom och fira ikväll.

Har tråkiga ärenden jag måste göra, fixa ett nytt leg idag. Har struntat i det länge nog nu, mitt gamla gick ut i mars. Så har använt mig av det, men det går nästan inte längre... och måste till banken och fixa ett nytt kort, då älsklingen i helgen råkade knäcka mitt bankomat kort när han skulle betala, opps. Mamma måste möta upp mig där och bevisa att jag är jag, då jag inte har ett giltigt legitmation. Suck och stön..

Ska sedan möta upp älskling i hornstull efter han slutat jobbet, då vi ska iväg till provskor och kolla efter vinter skor, till honom och baby. Baby har bara höstskor än så länge. Nu är vi på jakt efter gortex kängor. Var något mer också vi skulle få gjort.. glömt vad.. äh det kommer..

Så tänkte leka med baby i någon lekpark på söder idag emellan alla ärenden och så, så hon blir glad! Hmm får väl ta phil & teds vagnen idag då vi ska hit och dit och långt... Ska ringa och kolla med Adela nu om hon vill möta upp oss i parken på en varm chocklad sen då. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0