Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en lång dag i skärholmen, där vi  har fikat och shoppat med Anna. Jag fick en jätte fin halsduk, mössa och vantar som present av henne. Jag är ingen person som använder mössor, har alltid hatat att ha något på huvudet. Så vi gick runt i butiker och provade lite här och var, för i år hade jag bestämmt att nu måste jag ändå ha en mössa när man kommer vara ute och springa med barnen hela vintern, svin kallt ju. Men blev lite förälskad i dessa par, och de satt fin fint! Är stormförtjust i dem, tack så mycket! Nu ska vi göra lite mat, hörs senare.

Vantar 249 kr, Mössa 249 kr, Halsduk 399 kr  Märke Rules by Mary från butiken Myself & friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0