Måndag morgon!

Godmorgon, nu är det måndag igen, men älsklingen ska inte till jobbet idag. Utan kommer vara hemma med oss de tre närmsta dagarna, underbart! Vi två har nyss vaknat och sitter och vaknar med t.v, och barnen ligger kvar och sover. Jag ska  strax göra mig klar för att åka till bvc med lillfisen och pappa ska med baby till öppna förskolan idag. Det var väldigt trevligt på middagen igår, och innan möte vi upp Johanna o Brian på två öl, och jag en cola. Vi tänkte göra det till en till söndags tradition, de tycker älskling om, dricka öl höhö. Nej nu ska jag passa på att gosa med älsklingen lite på morgonen, är inte många mornar man får chansen till de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0