Min kamera!

Ja nu har det hänt, nu har baby haft sönder min kamera. Ja för ett tag sen knäckte hon vår laptop mitt itu, och nu har hela displayen sprukit på kameran. Haha, blir inte förvånad, är sånt man får räckna med när man har barn.  Så nu kommer det inte bli så mycket bilder här, har bara min mobil att fota med och bilderna blir inte lika bra inomhus med den, suddigt och minet är fullt så går bara att fota typ 7 bilder i taget. Så måste skaffa en ny så fort som möjligt! Vi har verkligen varit fotofreaks sen baby kom. Vi har verkligen tusentals blider på barnen. Jag det är så mycket bilder att jag har varit tvungen att sortera dem i mappar, en måndag, två månader, tre mån och så vidare. Och i varge mapp är det ett par hundra bilder. Helt sjukt, att man hunnit fota så mycket. Men det är super skoj att ha alla dessa bilder :) Här om dagen satt jag och beställde framkallning på en mapp, ca 300 bilder blev det. Vi har bestämmt att vi ska försöka framkalla minst en mapp i månaden så de alla inte bara ligger på datorn. Men tänk hur många fotoalbum och framkallning som krävs för detta, kommer bli dyrt, men lungt värt det! Så om någon har tips på en bra kamera för ett bra pris, säg till! Löning kom nu så jag kan ut och handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0