Redan uppe.

Vaknade med tuppen i morse, kunde inte sova längre. Sitter och äter brända bullar som jag och Anna bakade igår. Hälften blev perfekta, andra hälft blev brända. Så det kan gå. Igår fick lillfisen två vacin sprutor på bvc, och han var tuff, skrek till bara i en sekund. Det var annat när baby var liten, hon kunde gråta floder över dessa sprutor och jag tyckte det var hemskt. Och sen la vi honom på vågen, och 7005, jag fick en chok. Han vägde nyss 6 kg och nu på vadå en vecka, två veckor, några dagar, så väger han sju kg? Ja det är vår tjokis det, snart ikapp syrran i vikten. Nej men han följer sin kruva jätte fint, helt perfekt. Får se hur älsklingen hur mår idag då, han smet ut igår kväll och drack öl med brosan när anna och pappa var här på besök. Nej nu ska jag återgå till mitt bullätande, vill skriva men orkar inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0