Allt åt ... !

Jag har varit sugen på stuvademakaroner i flera dagar nu, och så tänkte jag slå till med det som middag. Stekt falukorv och stuvademakaroner är en stor favorit för mig. Men idag är en sån dag som allt gick åt .... ! Ja ställde mig och började med middagen när barnen somnat middag när vi kom hem. Men mitt i allt, vaknade båda två samtidigt, alexandra arg och trött för hon inte sovit klart, lillfisen ville ha tutten som vanligt. Så där satt jag på golvet med två skrikande barn och maten bränndes vid. Jaha bara att slänga skiten och börja om från början. Ja det blev ett bättre resultat men inte alls så som de ska smaka egentligen. Stefan kom hem, vi har nu ättit, fast han fick vego korv förstårs. Och nu snart är det dax för tvätten. Och jag sitter här med huvudvärk, och är helt slut efter dagens slit och hoppas på att barnen kan somna extra tidigt idag, för jag har gjort jordgubbar i vitchocklad som jag och älsklingen ska njuta av och leka med ;). Så hoppas, hoppas, hoppas att de somnar ... innan vi två gamlingar är för trötta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0