Tack älskling!

Tack älskling för dina sms, nu när jag sitter här hemma med barnen. Tack för att du tar dig tid att skriva vad jag bettyder, hur snygg och bra jag är för dig. Tack det värmer i hela mitt hjärta ... Jag älskar dig så! Du är så snäll och bra för mig, bättre än så.

Du och jag, vi! Vi tog en helt motsatt väg än vad andra par gör. Vi började vår resa med att göra allt man inte ska göra, sex första dejten, bli på smällen direkt, otrohet,  och allt det där som är mot regelboken. Men ändå sitter vi här idag, kärare än någonsin, med ett fint, ärligt förhållande, och vi kan idag säga att vi klara allt tillsammans!

Så ska nog tipsa andra om att kanske också gå mot regelboken, ;) .. började med fel väg men allt blev så rätt! Tack för du är min, att du stöttar och kämpar tillsammans, att du älskar och är bättre än man förtjänar. Finns ingen som jag litar på så mycket som dig, som är så fin männsika. Vi har växt tillsammans, lär oss tillsammans, vi är olika men kompliterar varandra perfekt. Det här är så ett riktigt fint förhållande är, och jag är glad över att det är med just dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0