Tisdag!

Idag har det inte hänt så mycket, vaknade imorse och busade massor med baby, sen somna hon middag vid 12 tiden och sov 3 timmar, ja tre timmars middag. Sov till tre tiden så vi han inte iväg ut i kylan idag. Men det gör ingenting, för jag fick göra lite fint här hemma, och mysa massa med Matteo. Och pratatde ett lång samtal med simone idag, så skönt att få höra dig igen, och tack för samtalet, längtar tills torsdag. Bettyder så mycket, vännen du är så otroligt stark och unik! Och sen överaskade jag älsklingen med tända ljus och lite lyx middag nu när han kom hem från jobbet. Det var uppskatat. ;) Blir oftast att han lagar mat, eller vi tillsammans efter han kommer från jobbet. Och nu ligger mina tre älsklingar och busar i sängen och vi ska starx hela lilla familjen ut på en promenad till vettersparken och skoja. Så hörs senare kanske, har inte direkt haft ork att skriva de senaste dagarna så mycket, för det är för mycket känsligt jag vill skriva om, kan inte få ner i ord än, men det kommer... kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0