Vår lillfis!

Lillfisen var väldigt sur på oss idag, mest på mig. Baby var jätte glad av att träffa oss igen och komma hem, busade och gosade och hade fullt upp. Men Matteo ville inte ens titta på en. Han spenderade nästan hela dagen åt att igronera en. Man försökte få honom att le lite och prata med honom, han blängde lite kort och tittade sedan bort. Var precis som baby när hon var bebis och vi hade haft barnvakt. Försökte verkligen med alla medel säga "det var inte ok, du drog iväg med tuttarna och lämnade mig, dumma mamma och pappa." Men efter ett tag gav han lite vika åt Stefan, men ville fortfarande inte se mig. Inte förns efter jag tagit ett bad med honom, när jag pumpade ut det sissta innan han skulle få äta igen. Då när han såg sina två bästa vänner, tuttarna. Började han le, och när han väl fick dem igen och hade gluffsat i sig lite, tittade han mig rakt i ögonen och började as skratta, garvade och jorllade av ren lycka. Han var super lycklig, och så var vi samms igen, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0