Våra bästa år!

Ja, jag är en av de dära mupparna som följer våra bästa år. Skratta du, det gör inget, alla mina vänner retar redan mig och Stefan. Ja älsklingen är en mupp presic som mig, därför vi passar så bra ihop, hehe. Han brukade ringa från jobbet och fråga vad har hänt idag. Men nu när jag har två små här hemma har det inte blivit något våra bästa år tittande på länge, vi har ju alltid något annat för oss. Men idag ska vi ta det lungt och vara hemma på förmiddagen, så då får jag chansen. Men det gör ju inget att man missat massor av avsnitt för det har ändå inte hänt något nytt på 10 avsnitt, så är ju våra bästa år. Så dåligt att det blir bra, Ha ha! Nu börjar det måste springa mupp som jag e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0