YES!

Igår kväll/natt var helt super, helt underbar! Började lite på sjögräs med goda drinkar och kyssar. Älskar dig så! Sen blev det kopanjang och lite mer ställen. En kväll att minas. De behövde vi verkligen.

Mamma och Olle var snälla och kom och lämnade barnen i gullmars, på förmiddagen. Baby lös upp när hon såg oss! Och det känndes så underbart att ha dem hemma igen hos oss. Fast man har roligt, så saknar man dem jämt. De gör ju oss! Här jag trivs absolut bäst, hemma med min lilla familj. Älskling, jag och barnen! Ni är allt och mycket mer.

Men de hade haft det jätte bra hos mamma. Matteo somnade nästan direkt efter vi lämnat dem. Vaknade inte förns mitt i natten då han ville ha lite mat och snabbt somnade om igen. Sedan vaknade han vårlhungrig på morgonen och slukade i sig 3 flaskor på raden. Sen var han nöjd och glad, skrattade mycket och var sitt jag.

Baby busade massor, dansade med mormor, mumsade gott gott och lekte med alla leksakerna. Somnade inte allt för sent och sov hela natten utan problem. Alla i mormor och morfarsäng förstårs. Och baby sa för första gången Signe, mormor och morfar! Många nya namn på en dag. Hon har aldrig kallat någon annan något än mamma och pappa och lillbror. Vår duktiga flicka! Signe var första namnet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0