Det ska målas.. överallt

              


Haha, var tvungen att berätta, i måndags efter öppna förskolan så tog jag fram fingerfärgen och papper och tänkte att jag och baby skulle måla lite. Men det hela tog en helt annan vändning, hehe. Jag köpte färgen när baby hade fyllt ett men då tyckte hon inte de var något vidare kul, då var det bara blää jag blev kladig på handen ta bort ta bort hehe.. så nu tog jag fram målar grejerna och tänkte nu kanske hon tycker det är skoj. Skoj var det men det blev kroppsmålning istället, hehe började med ena knätt sen var hela hon täkt i färg hehe, och hon blandade färgerna och hade sig, klappade händerna och tyckte hon var duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0