Så här tidigt på morgonen!

Nu sitter vi här vid frukost bordet, o har precis ättit frukost. Fy vad jag inte tycker om röd mjölk,  förut drack jag bara grön eller röd, men sen träffade jag stefan som hjärntvättade mig med blå mjölk och sen dess är det riktigt vidrigt att dricka röd mjölk. Men det fanns bara det hemma idag, för vi köper det till Alexandra, barn måste ju ha riktig mjölk och jag måste bara ha mjölk på morgonen. Har inte hunnit skriva de senaste dagarna, men de som har hänt är i tisdags åkte vi o barnen till ikea o citygross och handla på oss lite små grejer vi behövde o ville ha. Sen igår var anna o pappa över på middag och innan på dagen så var vi i gröndal o jag köpte massa nya barnböcker till Alexandra. Hon älsklar när man berättar sagor för henne, kommer springandes med favoboken flera gånger om dagen och vill att man ska läsa. Så det blev lite klasiker som barnen i bullerbyn, nike nyfiken, lotta på bråkmakargatan och såklart en till barbapappa bok till serien, sen har vi nästan alla. Jaja, ska snart ner till torget och träffa mammagruppen, ska bli lite skoj. Sen i eftermiddag ska jag hem till Anna och baka en tårta till min födelsedag, fast vi gör bara själva tårtan som jag fryser in och sen dekorerar jag den på söndag. Ska bli väldigt roligt att få lära sig baka riktiga tårtor istället för kladdkaka och så vidare. Så får inte träffa älsklingen förns ikväll, o han ska passa på att träna medans jag är och bakar. Saknar dig, skulle gärna få ligga i sängen och mysa under täcket nu helst av allt och bara ligga där hela dagen. Men veckan har gått väldigt fort och imorgon är det ju redan fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0